20/2/07

Άχρηστες Πληροφορίες...

Baton Kirby!Κάποιος μου πέταξε απρόσμενα την σκυτάλη... (Ευτυχώς δεν με πέτυχε στο κεφάλι) και πρέπει να γράψω 5 πράγματα που δεν θα έγραφα υπό άλλες συνθήκες για εμένα στο blog. Άχρηστες ή μη πληροφορίες ας το αποφασίσει ο καθένας μόνος του! ΟΚ... για να δούμε...



Αν και είμαι δεξιόχειρας σιδερώνω και παίζω ping pong με το αριστερό (badminton και με τα δύο!).

Σχεδόν, πάντα έχω μαζί μου ένα πράσινο σακίδιο πλάτης όταν βγαίνω έξω από το σπίτι, ακόμη και αν είναι σχεδόν άδειο.

Το νούμερο των παπουτσιών μου είναι 43

Φοράω ένα δαχτυλίδι (Του Griever, για τους insider ;) )

Έχω δοκιμάσει κασέρι με μερέντα. Και δεν είχε άσχημη γεύση! :P


Ευχαριστώ τον dimitrisg. για την αφιέρωση και την σκυτάλη. Την οποία θα κρατήσω για ενθύμιο και δεν την δίνω σε άλλον κανένα! (My precious!)

3 σχόλια:

  1. Kαλέ του μοιάζω αυτουνου του ροζουλιού! Κασέρι με μερέντα;;; Ο Χριστός και η Παναγία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το ροζ είναι ο Kirby!! ;)
    Γιατί ο Χριστός και η Παναγία; Δοκίμασες; lol

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το καημένο το κασέρι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή